Hasznos információk

Kik vásárolhatnak a weboldalon keresztül?

1

A www.planthouse.hu weboldalon kizárólag végfelhasználók vásárolhatnak.  

Viszonteladóként - bármely olyan gazdasági társaság vagy egyéni vállalkozó, aki továbbértékesíti vagy felhasználja az általunk forgalzott termékeket - a

                     www.steckhungaria.hu weboldalon regisztrálhat.

A vásárlás regisztrációhoz kötött?

2

Nem, rendelését regisztráció nélkül leadhatja.

Hogyan tudok terméket keresni?

3

A weboldal tetején található keresőmezőbe írja be a keresett termék nevét. A keresőmező automatikusan felajánlja a választási lehetőségeket. Amennyiben valamit nem talál, kérjük próbáljon meg más szóra keresni, illetve használja a weblap menüpontjaiban található szűrőt.

Hova fordulhat megrendeléssel kapcsolatos kérdésével?

4

Meglévő rendelése után az info@planthouse.hu e-mail címen érdeklődhet, illetve telefonon a +36 30 378 7880-as számon (H-P 8.00-14.00).

Ha több rendelést adok le egy nap, egyszer kell fizetnem a szállítási költséget?

5

Kérjük, ilyen esetben vegye fel a kapcsolatot vevőszolgálatunkkal a +36 30 378 7880-as telefonszámon vagy az info@planthouse.hu e-mail címen, ellenkező esetben a rendszer automatikusan külön megrendelésként fogja kezelni őket.

A hétvégén leadott rendelésem mikor kerül feldolgozásra?

6

A hétvégén leadott rendelések az azt követő első munkanapon kerülnek feldolgozásra.

Módosíthatom vagy törölhetem a rendelésemet?

7

Ha Ön, a már leadott rendelését módosítani vagy törölni szeretné, küldje el az erre vonatkozó kérést e-mailben az info@planthouse.hu címre, és mi módosítjuk vagy töröljük azt. Kérjük, vegye figyelembe, abban az esetben ha a termék már elhagyta a raktárat, nem áll módunkban a rendelést módosítani vagy törölni.

Hol tudom nyomonkövetni rendelésem állapotát?

8

Rendelésének állapotáról az info@planthouse.hu e-mail címre írt levélre válaszolva tudjuk a leggyorsabban és hatékonyabban tájékoztatni Önt.

Amennyiben visszaigazolásunkba már generálásra került fuvarlevélszám a megrendeléshez, úgy azt futárszolgálat oldalán is nyomonkövetketi a linkre kattintva.

A megvásárolni kívánt terméket nem tudom kosárba tenni?

9

A termékek méretei mellett minden esetben feltüntetésre kerülnek a rakátri elérhetőségek.

Amennyiben egy termékből nem rendelkezünk elérhető készlettel, így annak megrendelését nem engedi a weboldal.

Mennyibe kerül a kiszállítás?

10

Kiszállítási díjak:

0 Ft - 100.000 Ft között:      15.000 Ft

                     100.001 Ft felett:                  ingyenes

Mennyit idő alatt kapom meg a megrendelésemet?

11

A megrendelések szállítását általában 5 munkanapon belül teljesítjük.

Hogyan kerül hozzám a megrendelt termék?

12

Termékeinket a SPRINTER futárszolgálat szállítja az Ön otthonába.

Illetve személyes átvétel esetén előzetes egyeztetést követően telefonon, vagy e-mailben tájékoztatjuk az elszállítás lehetőségéről.

Kiválaszthatom a termék szállításának időpontját?

13

A megrendelés végelgesítése előtt a megjegyzés rovatában Ön megjelölheti az Önnek megfelelő szállítási időt. Természetesen mindent megteszünk, hogy kérésének eleget tegyünk, azonban a kérés teljesítését garantálni nem tudjuk.

Személyesen is át tudom venni a megrendelt terméket? Hol és mikor?

14

Igen, a megrendelt terméket személyes átvétel esetén szállítási költség felszámolása nélkül az alábbi címen átveheti előre egyeztetett időpontban:

Steck Hungária Kft.

                     9027 Győr, Puskás Tivadar út 8.

                     Átvétel: H-P 8.00-14.00

                     Egyeztetési telefonszám: +36 30 378 7880

Mit tehetek, ha meggondolom magam, és még nem kaptam meg a terméket?

15

Amennyiben meggondolta magát a rendeléssel kapcsolatban, kérjük mihamarabb értesítsen minket erről a megadott elérhetőségek valamelyikén. Ilyenkor a megrendelt termék nem kerül kiküldésre, ami nem jelent Önnek többletköltséget.

Külföldre is szállítanak?

16

Magyarországon kívüli szállítási címre történő megrendelés esetén a szállítási díjról és időről az info@planthouse.hu e-mail címen kérjük előzetesen érdeklődjön.

A termékem törötten érkezett. Mit tehetek?

17

Kérjük, hogy az átvételnél győződjön meg a termék sértetlenségéről.

Amennyiben a külső csomagoláson, vagy a terméken bármilyen sérülést talál, ne vegye át a terméket a szállítótól.

                    Abban az esteben, ha a külső csomagolás sértetlen volt, de a termék belül törötten érkezett, készítsen részünkre fotókat és küljde el az info@planthouse.hu e-mail címre

                    nevével, telefonszámával, rendelési számával és/vagy számlaszám feltüntetésével, melyet követően felvesszük Önnel a kapcsolatot.

Mennyi a jótállási idő a termékekre?

18

Minden termékünkre automatikusan 1 év jótállási idő vonatkozik gyártási hibák és a termék fő funkcióinak hibája esetén.

Vissza szeretném küldeni a megvásárolt terméket, mi a teendőm?

19

A terméket, törékeny lévén, megfelelő csomagolással ellátva küldheti vissza a Steck Hungária Kft. 9027 Győr, Puskás Tivadar út 8. címre.

Természetesen segítségére tudunk lenni a termék visszaszállításában, melyenk költsége az Ön részére továbbhárításra kerül.

                     Kérjük, hogy visszaküldési szándékáról legyen kedves előre tájékoztatni Cégünket.

 

Mennyi idő múlva és hogyan térítik vissza a pénzemet, ha egy terméket visszaküldök?

20

A termék beérkezését követő 30 napon belül térítjük vissza a pénzt.
Amennyiben Ön a SimplePay rendszerén keresztül bankkártyával fizette ki megrendelését úgy a SimplePay rendszerén keresztül utaljuk vissza az összeget az Ön számlájára. Ha utánvételes csomagot rendelt, akkor a termék beérkezését követő 30 napon belül várható az összeg postai úton rózsaszín belföldi postautalvány

                    formájában, vagy bankszámla száma megadásával, utalva.

Milyen szállítási költsége van egy termék visszaküldésének?

21

A szállítási költség a választott szállítás módtól, valamint a termék méretétől és súlyától függ.

Bővebb információért, kérem, vegye fel a kapcsolatot a vevőszolgálatunkkal:

                    Email cím: info@planthouse.hu

                    Telefonszám: + 36 30 378 7880

Hogyan tudok fizetni?

22

Jelenleg az alábbiakban felsorolt fizetési módokat fogadjuk el:

Fizetés készpénzben kézbesítéskor.

                     Online bankkártyás fizetés a SimplePay rendszeren keresztül (Mastercard, Maestro, VISA, VISA Elektron, American Express)

Elfogadnak nemzetközi hitelkártyát is?

23

Jelenleg az alábbi hitelkártyákat fogadjuk el: MasterCard, Maestro*, Visa, Visa Electron*

*A Maestro és Visa Electron kártyák interneten történő használata a kibocsátó bank kártyarendszerének beállításán múlik. Sikertelen tranzakció esetén kérjük, érdeklődjön

                    kártyakibocsátó bankjánál, hogy bankkártyája engedélyezve van-e minden online fizetőoldal számára.

                    A tranzakció minden esetben forintban történik, függetlenül attól, hogy a kártyabirtokos kártyája nem forint devizanemű. A bankszámlán a fizetés beterhelt összege

                    forintban – a kártyatársasági, illetve a kibocsátó banki konverziók miatt – minimálisan eltérhet az árfolyamváltozás következtében.

Hogyan tudok fizetni kézbesítéskor?

24

A kézbesítéskor történő fizetés az egyik legbiztonságosabb és leggyorsabb fizetési mód.

A megrendelésének ellenértékének kifizetése a kézbesítéskor történik, a csomagot szállítói cég munkatársának történő kézpénzes átadással, vagy bankkártyás fizetéssel.

Biztonságos a hitelkártya/bankkártya használat az oldalukon?

25

Igen. A bankkártyás fizetés a SimplePay online fizetési platformon keresztül történik A SimlePay Magyarországon az internetes kártyás fizetési lehetőséget biztosító stabil banki háttérrel, kártyatársasági biztonsági szabványokat alkalmazza.

                    Az Ön hitelkártyája adatainak kezelése és feldolgozása biztonságos módon történik. A biztonsággal kapcsolatos további információkért olvassa el a SimplePay fizetési

                    tájékoztató menüpontot.

Mik azok a cookie-k? Engedélyeznem kell a cookie-kat a böngészőmben?

26

A süti, illetve angolul cookie, egy információcsomag, amit a szerver küld a böngészőnek, és ami az Ön merevlemezén tárolódik. Ha az Ön böngészőjének beállításai lehetővé teszik, (a legtöbb böngészőnél már telepítésekor engedélyezik a sütiket), minden weboldal elküldheti a saját sütijét az Ön böngészőjének. Az Ön személyes adatainak védelme érdekében a cookie-k nem tárolnak személyes adatokat, ehelyett egyedi, anonim azonosítókat használnak. Minden weboldal csak ahhoz a

                    cookie-hoz férhet hozzá a merevlemezen, amit küldött, azaz a többi weboldal által küldött cookie-hoz nem.

                    A cookie-t nem kell engedélyeznie bőngészéjőben a weboldal teljes működéséhez.

                    A cookie-kal kapcsolatos további információkért olvassa el az Adatvédelmi nyilatkozat menüpontot.

Megrendeléskor hibaüzenetet kapok.. Mi történt, és mit tegyek?

27

Ilyen esetben kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az info@planthouse.hu e-mail címen, vagy a +36 30 378 7880 telefonszámon.

A megérkezett termék színben némiképp eltér a weboldalon megrendelttől. Mi ennek az oka?

28

Minden termék egyedileg zománcozott és égetett termék, így előfordulhatnak némi árnyalati eltérések a weboldalon található termékhez képest.

Mit tegyek, ha nem jutok egyezségre a vállalkozással? Hova fordulhatok?

29

Amennyiben megkísérelte a reklamáció intézését már Cégünkkel, de nem jutottak egyezségre, úgy felettes szerveinkhez fordulhat.

Békéltető Testület: http://www.bekeltet.bkik.hu

                     Online panaszbejelentés és ügyintézés: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Honnan tudhatom, hogy a vásárlás biztonságos Önöknél?

30

Cégünk garanciát vállal Önnek, hogy a vásárlás folyamatának minden egyes lépése 100%-ig biztonságos. Személyes adatait teljes mértékben megvédjük.

További információkért kérjük, olvassa el az Adatvédelmi nyilatkozat, az ÁSZF menüpontokat és a SimplePay fizetési tájékoztatót.



Kaspó választási ötletek

Helyezzen kaspóinkba akár örökzöld streliziát, akár virágzó hortenziát, a látvány mindent felülmúl.

Új színek a mediterrán nyár hangulatában!

Új színek a mediterrán nyár hangulatában!

Frissítse fel otthonát és kertjét AZALEA, DRACENA és PALMA termékcsaládunk új színeivel, melyek a mediterrán nyár hangulatát idézik. Forró homok, cseréptetők, perzselő nap és a tenger végtelen kék árnyalatai...

Az örök KLASSZIKUS!

Az örök KLASSZIKUS!

PALMA ÉS DRACENA kaspó összeállításunk a klasszikus stílus mellett a mediterrán eleganciát ötvözi a hétköznapokkal. Választásával színtől és mérettől függetlenül nagy sikert arat szemet gyönyörködtető kaspókkal.